zaterdag 29 september 2012

Woonbeurs 2012



Woonbeurs 2012 is in volle gang! Hét inspirerende woonevent in Amsterdam RAI, vol prachtige woonaccessoires, meubels, nieuwe trends, ontwerpers, woonbladen, sfeerbeelden en kleuren!
Stoer in Style is dit jaar uitgenodigd, op de beurs, op zondag 30 september 2012.
Ik neem een gedeelte van de woonaccessoires mee, vanuit de webwinkel zoals Stapelgoed, Fine Little Day, House Doctor en Bloomingville! Lekker live winkelen! Ook voor adviezen en tips voor je interieur, kun je bij mij terecht. Kom vooral even langs bij mijn Bloggershuisje aan het designplein! Tot snel! Meer info


2 opmerkingen:

  1. Leuk! Veel plezier en succes en wie weet.. tot ziens! Ik ga morgen ook! :-)

    Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf, zat jij ook in het bloggershuisje. Ik was er donderdag, leuk om zo wat medebloggers te ontmoeten. Leuk stelletje blogmutsen bij elkaar :o)

    BeantwoordenVerwijderen