vrijdag 17 augustus 2012

Koekela






Al jaren komt Stoer in Style bij Koekela in Rotterdam. Koekela is hét adres voor de heerlijkste, homemade taarten, brownies, muffins, scones en mijn favoriet de retrokoek genaamd, 'magic cookie bar' met witte en bruine chocola, cranberry's, rozijnen en pecannoten. Mijn verjaardag is niet compleet zonder taart van de Koekela en in de dagen voor kerst, staat Koekela op ons boodschappenlijstje! Tijdens winkelen in Rotterdam.... steevast koffie drinken bij de Koekela. Je merkt misschien, hier spreekt een fan!

Voorheen was Koekela gevestigd in een kleine winkel aan de Nieuwe Binnenweg te Rotterdam, nu nog steeds in deze straat maar sinds augustus 2011, in een compleet verbouwde en ruimere winkel. 
Ik was toch wel bang toen ik hoorde van de verhuizing, want de oude winkel was knus, vertrouwd en het had toch wel iets om in de rij aan te sluiten.... die vaak al buiten begon.

Ik kan niet anders zeggen, de nieuwe winkel is prachtig verbouwd; ruim, vol sfeer en licht. Je kunt er heerlijk koffie drinken met lekkers en de inrichting is geweldig! De ruime, houten toonbank met vitrine, prachtige meubels voor de zitjes en de waanzinnig mooie lampen van Caravaggio. Alles klopt! 

In de buurt? Ga genieten bij Koekela, Nieuwe Binnenweg 79 a te Rotterdam. 
Foto winkel, Stoer in Style, foto's assortiment Koekela.







1 opmerking:

  1. Wat leuk Silvana dat je in 101 woonideeën staat! Ik ga je blog nu ook volgen! Volg je terug?...
    Gr. Stephanie Koster
    www.interieur-coosje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen