donderdag 16 augustus 2012

Kefalonia holiday




Stoer in Style is dol op Griekenland. Bij voorkeur vieren wij vakantie op plekken, die kleinschalig zijn en niet gericht op massatoerisme. Als er in de gids staat vermeld dat er eigenlijk niet veel te doen is, dan heeft het mijn aandacht! Je kan mij niet gelukkiger maken, met een mooi appartement aan zee, strand, uitzicht en een restaurant in de buurt met een visje op de grill.
Kefalonia is een prachtig eiland, weet ik uit ervaring. Rond dit en de andere Ionische eilanden maakte ik jaren geleden, een zeiltocht van een week en dit eiland was één van de aanlegplaatsen. Ik zou er graag teruggaan en dit mooie appartement ziet er geweldig uit. Ik zet het op mijn lijstje want een nieuwe vakantie naar Griekenland gaat er zeker komen! Foto's Eliza was here









1 opmerking: